cs / en
 

Spolupráce se systémem Pohoda

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz

Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

 

PMPortal je systém pro řízení projektů, zakázek a dokumentace.

Funkce a možnosti, které naše řešení ve spolupráci se systémem POHODA uživateli umožňuje a nabízí

  • Náklady a výnosy účtované v Pohodě jsou exportovány do PMPortalu
  • Řízení projektů
  • Řízení úkolů, změn, rizik
  • Vykazování práce, sledování nákladů
  • Dodržení metodiky a zrychlení postupů
  • Schvalování projektových dokumentů
  • Archivace dokumentů
  • Přístup k informacím a dokumentům přes webový prohlížeč
  • Veškeré informace a dokumenty související s projektem jsou uložené na jednom místě s přehlednou strukturou a vyhledáváním.
  • Správa verzí dokumentů a kooperace mezi uživateli.

Princip spolupráce našeho řešení se systémem POHODA

  • Účetní informace o zakázce jsou ze systému Pohoda exportovány do PMPortalu.

Agendy systému POHODA, se kterými je naše řešení propojeno

  • Zakázky

Technické, softwarové a hardwarové požadavky

  • Windows server 2008 a vyšší
  • SQL server 2008 R2 a vyšší (možná verze Express)
  • Možnost koupit jako službu (bez možnosti propojení na systém Pohoda)

Související služby, které poskytujeme jako součást řešení nebo jeho nadstavbu

  • Instalace, školení, uživatelská podpora
  • Dodatečné: péče o infrastrukturu, analýza postupů a bezpečnosti informací
  • Zavedení projektového řízení, vypracování metodiky a její zakomponování do pracovních postupů a směrnic.

Referenční zákazníci, kteří používají naše řešení společně se systémem POHODA

  • Mondi

 

Orientační cena řešení

Od 89.000 Kč bez DPH